Vuosipäivä - onnea vaan minä ja Riesa

Tänään on taas minun ja Riesan vuosipäivä. Vaikken päivästä juuri mitään muistakaan, niin tämä päivämäärä ei tule unohtumaan. En voi sanoa koskaan - ehkä unohtuu joskus, mutta silloin on unohtunut muutkin heinäkuun tärkeät päivämäärät:

Heinäkuun viimeisinä päivinä 1984 tapasin ensimmäisen kerran Mursun.

Heinäkuun 17. päivänä 1987 menimme naimisiin.
Olimme siis juuri viettäneet 25-vuotishääpäivää..

Heinäkuun 23. päivänä sain ensimmäisen, pitkittyneen epilepsiakohtauksen.
Siitä alkoi minun ja Riesan yhteinen matka - en pidä siitä vieläkään, mutta koska muutakaan en voi, on sitä mukanaan kuljetettava. 

Moni elää epilepsian kanssa normaalia, mitä se sitten onkaan, elämää, mutta minulle se asettaa esteitä. 
Ajattelen kai liikaa, että 1) voin satuttaa itseni 2) voin satuttaa muita 3) olen taakaksi muille - ja paljon muuta... 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Muistathan, että tunteet, tuntemukset ja ajatukset ovat minun. Niin ovat myös kommentoijien. Ei vähätellä toistemme tunteita ja ajatuksia, ollaan ystävällisiä ja asiallisia. OLLAAN IHMISIÄ IHMISILLE